تجارت گستر همتا
خانه / پسته اکبری / خرید کلی پسته شور اکبری صادراتی

خرید کلی پسته شور اکبری صادراتی

خرید کلی پسته شور اکبری صادراتی را شما میتوانید در تهران انجام دهید اما امروزه ما برای شما عزیزان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این اوضاع کرونایی این سایت را برنامه ریزی کرده ایم تا شما عزیزان تنها با وارد شدن به آن و سرچ کالای مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و خریداری کنید.

خریداران پس از خرید پسته اکبری صادراتی برای دریافت کالای خریداری شده به روی گزینه پست آن را طی سه الی چهار روز دریافت کنند و اما در صورت عجله داشتن برای دریافت کالای خریداری شده می توانند با زدن به روی گزینه پست مستقیم و پرداخت وجه مشخص شده کالای مورد نظر را طی یک الی دو روز زودتر دریافت کنند.

خرید کلی پسته شور اکبری صادراتی

زمان مناسب برای برداشت پسته اکبری

زمان مناسب برای برداشت پسته اکبری زمان مناسب برای برداشت پسته اکبری در اوایل تابستان می باشد بنابراین بسیاری از مردم در این هنگام برای خرید پسته هجوم می آورند و بسیاری باعث می شوند قصه ها زودتر تعدادشان کاهش یافته و تمام شود و به دیگر از مشتریان عزیزمان نرسد.

بنابراین ما به شما مشتریان عزیز توصیه می کنیم در فصل زمستان این پسته را با قیمت ارزان‌تر پیش خرید کنید تا هنگام دریافت و توزیع این پسته بتوانیم کالای مورد نظر را به شما عزیزان به راحتی برسانیم.

ما امروزه این پسته را با توجه به کیفیت بی نظیر و عالی که دارد به کشورهای دوست و همسایه در شرق و غرب آسیا و حتی کشورهای اروپایی نیز صادر می‌کنیم که تعدادی از آنها عبارتند از عربستان و افغانستان و کویت و عمان و قطر و هندوستان و پاکستان و چین و ژاپن و حتی روسیه.

مشتریان عزیز در کالای خریداری شده خرابی یا مشکلی را یافت نمی توانند تنها با مراجعه به نمایندگی گارانتی شرکت با توجه به قوانین گارانتی در مدت زمانی یک هفته بعد از خرید کالای خود را تعمیر و تعویض و یا پس دهند.

مشتریان عزیز در صورت یافتن خرابی یا مشکلی در کالای خریداری کرده در مدت زمانی دو هفته یا بیشتر از آن می توانند از خرید می‌توانند با مراجعه به قسمت وارانتی شرکت با توجه به قوانین وارانتی کالای خریداری شده را با پرداخت وجه مشخص شده تعمیر کنند.

شرکت خرید پسته شور اکبری صادراتی

شرکت خرید پسته شور اکبری صادراتی شرکت خرید پسته شور اکبری صادراتی برای کاهش قیمت و کنترل کیفیت متخصصان ای را برای بررسی کار و تولید آن استخدام کرده است که آنها با بررسی مراحل تولید می توانند کیفیت کالا را کنترل کرده و قیمت آن را برای خرید مشتریان کاهش دهند تا از این رو قدرت خرید مردم در در این عرصه افزایش یابد.

پسته صادراتی با توجه به اسم آن مشخص است که این پست صادر شده از کشورهای اروپایی می باشد که ما آن را به ایران صادر کرده ایم تا با توجه به قیمت پسته های دیگر این پست را با توجه به کیفیت و قیمت ارزان تر به دست شما عزیزان برسانیم.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پسته اکبری در تهران

بعضی فروشندگان پسته اکبری خود را در تهران به شکل عمده می فروشند، چون فروش عمده پسته در تهران باعث می شود تا خریدار آنها را با قیمت پایینی خریداری نموده و سپس با

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام