تجارت گستر همتا
خانه / مغز پسته / قیمت فروش مغز پسته سبز عمده

قیمت فروش مغز پسته سبز عمده

مغز پسته سبز فوائد خوبی نظیر رفع کم خونی، تقویت قوای جنسی، تقویت ذهن و مغز فرد، تقویت معده، رفع مشکلات ریه و رفع سرفه دارد و ما با مصرف آن سلامت خود را تامین و تضمین می کنیم.

پسته تازه در اواخر تابستان وارد بازار می شود و همیشه رقم تازه آن مورد استقبال و فروش قرار می گیرد. قیمت فروش مغز پسته سبز عمده با توجه به تازگی و مانده بودن آن دچار نوساناتی در بازار فروش می شود.

قیمت فروش مغز پسته سبز عمده

پسته سبز چه طبعی دارد؟

پسته سبز چه طبعی دارد؟ پسته یکی از قلم های آجیل می باشد که سبز بودن و خندان بودن و همچنین تازگی آن در فروش و استقبال آن تاثیر بسزایی دارد. پسته تازه بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد و دارای خواص مفید و موثری است.

پسته سبز سبب کاهش کلسترول می شود و هم به صورت طعم دار و هم به صورت خام طرفدار دارد. نوع نمکی و طعم دار آن پر فروش است و می توان آن را مانند میوه به صورت خشک شده نیز مصرف کرد.

برای طعم دار کردن و نمکی شدن آن را در محلول آب و نمک می خوابانند و سپس تفت می دهند تا طعم بگیرد. خواص پسته بسیار بالا است و سلامت فرد را مصرف به اندازه خود تضمین می کند.

در کتب تب سنتی طبع پسته را گرم ذکر کرده اند و از خواص آن به بهبود و رفع بیماری های قلبی و عروقی، تنظیم و آرامش ضربان قلب و جلوگیری از استرس و اضطراب اشاره شده است پس آن را به وعده های غذایی خود اضافه کنید.

پسته ها برای پوست و مو مفید هستند و برای جلوگیری از مشکلات پوستی و پیری زودرس مصرف آن بی نظیر است. پتاسیم پسته بالا است و دارای مواد مغذی خوب و مفیدی برای بدن ما می باشد.

چهار نوع پسته در ایران به نام های فندقی و کله قوچی و اکبری و احمد آقایی وجود دارد و بیشترین کشت و برداشت آن در شهر رفسنجان و در استان کرمان می باشد که کانون اصلی در کشور می باشند.

از جمله مواد مغذی و مواد معدنی در پسته باید به پروتئین، چربی ها،اسیدها و کربوهیدرات ها و فیبرها، آهن، کلسیم، پتاسیم،روی و مس اشاره کرد. ویتامین بی ۶ و ث و کا نیز در این محصول وجود دارد.

پسته صادراتی از کیفیت بالایی در سبز بودن مغز خود و خندان بودن و طعم خوب برخوردار است. این پسته علاوه بر مصرف داخلی گزینه ای عالی برای صادرات است و به کشورهای متعددی صادر می شود.

عمده فروشی مغز پسته سبز صادراتی

عمده فروشی مغز پسته سبز صادراتی عمده فروشی ها این محصول را با قیمتی مناسب طبق نوسانات بازار به فروش می رسانند و قیمت پسته با توجه به مشخصات ظاهری و طمع آن و تازگی و ماندگی آن دچار تغییرات می شود.

پسته ها حاصل گونه ای از گیاه هستند که علاوه بر کشور ما در کشورهای دیگری مانند سوریه و افغانستان و ترکیه رشد خوبی دارد به ثمر نشستن و برداشت آن در فصل گرم تابستان صورت می گیرد.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده مغز پسته رفسنجان

انواع مختلف مغز در ایران تولید می‌شود که یکی از مغزهایی که بسیار طرفداران زیادی دارد مغز پسته می باشد که ایران یکی از تولید کنندگان عمده پسته در جهان می باشد و

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام