تجارت گستر همتا
خانه / زرشک پفکی / خرید عمده زرشک پفکی قاین

خرید عمده زرشک پفکی قاین

مهم‌ترین موضوعی که در این جا به آن پاسخ داده می‌شود این نکته است که خرید زرشک پفکی قاین به چه صورت امکان پذیر است و موضوع قابل توجه دیگر این که خرید عمده زرشک پفکی از چه شرکت‌هایی از دو جهت قیمت و کیفیت مناسب‌تر و قابل اطمینان‌ترمی‌باشد. در ادامه به این دو موضوع مهم پاسخ داده می‌شود.

خرید زرشک پفکی

انواع زرشک خشک موجود در بازار

شهرستان قاین در استان خراسان جنوبی بیشترین تولید محصول زرشک را در دنیا دارد و در واقع مهمترین تامین‌کننده زرشک دنیا می‌باشد.
این شهر با تولید عمده زرشک و زعفران به پایتخت این دو محصول در دنیا شهرت دارد. پسته خام تازه با پوست یکی از مهمترین منبع ویتامینها، پروتئینها و آنتی اکسیدان ها است که برای سرفه، پوست و مو و کودکان مفید می باشد.
کیفیت این دو محصول تولیدی در این شهر بسیار بالا می‌باشد به صورتی که اکثر تجار و صادرکنندگان به دنبال تامین محصول خود از این شهرستان می‌باشند.

زرشک قاین به عنوان باکیفیت ترین نوع زرشک از درشتی ، رنگ و طعم بسیار مناسبی برخوردار است.
در این شهرستان بالطبع تولید بالای زرشک ، انواع زرشک خشک هم موجود می‌باشد.
انواع زرشک خشک موجود در بازار حاصل از یک نوع درخت و یک نوع زرشک تازه (زرشک قرمز) می‌باشد.

خرید زرشک پفکی

تنها دلیل تفاوت انواع زرشک در نحوه برداشت و خشک کردن زرشک توسط کشاورزان می‌باشد. یکی از محصولات مقوی پسته خام بسته بندی است که محصولی درجه یک و پر انرژی می باشد و دارای ارزش غذایی بالایی است.
بیشترین مصرف زرشک، به صورت خشک شده می‌باشد که خود زرشک خشک هم بسته به روش خشک کردن آن انواع مختلفی دارد که عبارت‌اند از:

  1. زرشک پفکی
  2. زرشک دانه اناری
  3. زرشک زیرتالاری

زرشک پفکی چیست ؟؟

خرید زرشک پفکی

  زرشک پفکی بیشترین کیفیت را دارد و در اصطلاح به آن زرشک لوکس می‌گویند که به طبع به لحاظ قیمتی در مقایسه با انواع دیگر زرشک خشک گران‌تر می‌باشد. بیشترین صادرات محصول زرشک در دنیا هم مربوط به همین نوع است. مهمترین دلیل تاثیر گذار به نوع زرشک خشک تولیدی، نحوه خشک کردن آن می‌باشد.

برای تولید زرشک پفکی ابتدا زرشک از روی درختان به صورت شاخه چیده می‌شود سپس شاخه‌های زرشک را به سوله‌های مورد نظر حمل می‌کنند.
در این سوله‌ها تالارهایی عمدتا با داربست بسته می‌شود که شاخه‌های زرشک جمع‌اوری شده را بر روی آن‌ها قرار می‌دهند.
شاخه‌های زرشک به دلیل قرار گرفتن در سطح از همه جهات با هوا در تماس می‌باشد و پوسیده شدن آن به حداقل می‌رسد.
این شاخه‎‌ها از زمان برداشت که در ماه های آبان و آذر غالبا می‌باشد تا اسفند و فروردین در این سوله‌ها جهت خشک شدن نگه داری می‌شود و سپس برای فراوری و بسته بندی به مراکز فراوری مختلف موجود منتقل و آماده ارائه به بازار می‌شود.

قیمت زرشک پفکی

خرید زرشک پفکی

همان طور که گفته شد پروسه تولید زرشک پفکی طولانی‌تر و مشکل‌تر می‌باشد پس به لحاظ قیمتی هم از نوع‌های دیگر  زرشک، گران‌تر می‌باشد.

در اقسا نقاط ایران برای خرید زرشک پفکی یکی از بزرگترین چالش‌ها  تفاوت قیمت‌های گاها فاحش آن با یکدیگر است، که باعث گمراه شدن و سردرگمی خریداران می‌شود. در نقاط مختلف ایران به دلایل مختلف از جمله حضور دلال‌های مختلف، قیمت این محصول بیشتر می‌شود. تقریبا تفاوت قیمت خرید زرشک پفکی در استان خراسان جنوبی با دیگر نقاط مختلف ایران حدود ۱۵ تا ۲۵ درصد می‌باشد، که این عدد برای تجار ، بنکداران ، رستوران‌داران و …. که غالبا به صورت عمده نیاز به تامین دارند، رقمی قابل توجه و بالا می‌شود.

به دلیل نوسانات قیمتی زیاد برای اطلاع از قیمت انواع زرشک با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت زرشک ۹۸

قیمت زرشک در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ نوسانات کمتری را تجربه کرد و غالبا در یک محدوده ثابت قرار داشت.
این ثبات قیمت باعث رونق بازار در این حوزه و افزایش خرید و فروش این محصول می‌باشد.
در ضمن صادرکنندگان هم با اطمینان بیشتری اقدام به صادرات و ارائه این محصول به بازارهای جهانی می‌نمایند.

قیمت زرشک ۹۷ همانطور که در نمودار زیر قابل ملاحظه است بسیار پرنوسان بوده که این نوسانات زیاد دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد از جمله :

  • اوضاع اقتصادی
  • نوسانات نرخ ارز
  • میزان تولید و عرضه
  • قوانین صادراتی برای صادرکنندگان
  • و …

برایند تمام اتفاقات و نوسانات در سال ۹۷ برای این محصول منجرب به افزایش ۵/۲ تا ۳ برابری قیمت زرشک نسبت به سال ۹۶ شد که در مورد این محصول بی سابقه بوده است.

خرید زرشک پفکی

خرید زرشک پفکی و دانه اناری به صورت عمده

زرشک پفکی و دانه اناری دو نوع از مهمترین ارقام زرشک خشک موجود در بازار می‌باشند.
این دو نوع زرشک از تقاضای بسیار بالایی در بازار داخل و خارج کشور برخوردار است.

زرشک پفکی در بازارهای جهانی با نام puffy barberry و زرشک دانه اناری با نام sun dried barberry شناخته می‌شود.
زرشک پفکی به دلیل کیفیت بسیار بالا و طعم و رنگ فوق‌العاده های که دارد غالبا برای ارائه به بازارهای کیفیت محور مناسب است و اغلب رستوران های لوکس برای خرید زرشک پلویی این نوع زرشک را انتخاب می‌نمایند.

خرید زرشک پفکی

زرشک دانه اناری دارای دانه های چروکیده تر و دارای رنگ تیره تر نسبت به زرشک پفکی است از این رو دارای قیمت پایین تری می‌باشد. این نوع زرشک اغلب برای ارائه به بازارهای کیفیت محور مناسب است و افرادی که به دنبال زرشک با قیمت مناسب هستند این نوع زرشک را برای خرید انتخاب می‌نمایند.

البته زرشک زیرتالاری هم در این بین وجود دارد که دارای کیفیت و قیمتی بین این دو نوع زرشک می‌باشد اما حجم تولید آن نسبت به دو نوع دیگر زرشک بسیار پایین تر است.
این نوع زرشک را اغلب کسانی که به دنبال خرید زرشک با کیفیت و قیمت مناسب هستند انتخاب می‌نمایند.

خرید زرشک پفکی – بازرگانی همتا

خرید زرشک پفکی

پس واضح است که یکی از بهترین راه‌های خرید زرشک پفکی ، تامین آن از دو شهر بیرجند و قاین در استان خراسان جنوبی می‌باشد.
اما از آن‌جا که همه افراد توانایی حظور در این دو شهر و پیدا کردن زرشک پفکی مرغوب را ندارند، بازرگانی همتا بر آن شد که تبلیغات خود را در بستر اینترنت شروع کند تا تمام تاجرانی که نیاز به تامین این محصول با قیمت و کیفیت مناسب دارند، با ما ارتباط بگیرند.

بازرگانی همتا در شهرستان قاین در زمینه تولید و فراوری انواع زرشک فعالیت دارد و از آن جا که انواع زرشک مستقیم از کشاورزها تهیه شده و توسط مجموعه فراوری و آماده توزیع در بازار می‌شود لذا به لحاظ قیمتی سعی شده انواع زرشک با نازل‌ترین قیمت‌ها ارائه شود.

جهت مشاوره و خرید انواع زرشک به صورت عمده و مستقیم از قاین با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

قیمت زرشک پفکی در مشهد

قیمت زرشک پفکی درجه یک در بازار مشهد و بهترین مرکز خرید آن

قیمت زرشک پفکی در مشهد را می‌توان در کوتاه ترین زمان با استفاده از سایت …

کانال تلگرام