تجارت گستر همتا
خانه / پسته برای صادرات / بازار خرید پسته برای صادرات

بازار خرید پسته برای صادرات

پسته یکی از مقوی ترین و محبوب ترین آجیل در میان ایرانیان می باشد. این محصول در شهر های مختلفی از کشور کشت می شود و ایران به عنوان یکی از بزرگترین صادر کنندگان پسته در جهان شناخته می شود. جهت خرید پسته برای صادرات با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت می توانید از طریق سایت های فروش معتبر اقدام نمایید و پسته را در بسته بندی های ویژه و یا به صورت فله خریداری نمایید.

بازار خرید پسته برای صادرات

مصرف پسته چه خاصیتی دارد؟

مصرف پسته چه خاصیتی دارد؟ دلیل اهمیت بالای این محصول خواص بی نظیر و فوق العاده آن است. پسته از گذشته تا به الان به عنوان یک آجیل مقوی و پرخاصیت شناخته شده است که مصرف آن توسط پزشکان طب سنتی بسیار توصیه می شود.

مهم ترین خواص پسته:

  • ضد التهابی: میوه پسته به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و ویتامین دی خاصیت ضد التهابی زیادی دارد و به درمان و از بین بردن التهابات ناشی از آرتروز استخوان و بیماری های دیگر کمک می کند. درمان التهابات به صورت طبیعی با مصرف این قبیل مواد خوراکی، جز کم عارضه ترین درمان ها می باشد و به سلامت کلی بدن شما کمک خواهد کرد.
  • ضد سرطان: مصرف پسته به صورت مداوم و اصولی به درمان انواع سرطان ها و جلوگیری از ایجاد سلول های مخرب سرطانی در بدن کمک کرده و با افزایش سن و پیری فرد دچار سرطان های مختلف نخواهد شد.
  • مفید برای پوست: پسته به دلیل داشتن چربی اشباع طبیعی، برای مرطوب کنندگی و سلامت پوست مفید است. مصرف پسته به صورت خوراکی و یا روغن پسته برای درخشندگی و زیبایی پوست بسیار موثر است.
  • تقویت قوای جنسی: پسته به دلیل خاصیت تقویت کنندگی که دارد به سلامت زندگی جنسی و زناشویی افراد کمک کرده و می توان قوای جنسی را به میزان زیادی تقویت کند. مصرف ۱۰۰ گرم پسته به صورت روزانه از ابتلا به این قبیل مشکلات جلوگیری می کند.

قیمت خرید پسته برای صادرات

قیمت خرید پسته برای صادرات قیمت پسته صادراتی با توجه به نوسانات بازار و تولیدات سالانه متغیر است و مقدار ثابتی ندارد. جهت خرید پسته برای صادرات، لازم است به کیفیت و نوع پسته دقت شود. پسته صادراتی از نوع با کیفیت و خاصی می باشد که شامل هر نوع پسته ای نیست.

برای صادرات پسته به دلیل نیاز به خرید مقادیر بسیار بالا، لازم است قیمت مناسبی داشته باشد تا به صرفه تر و اقتصادی تر شود. خرید از طریق سایت های فروش آنلاین به دلیل حذف عوامل واسطه و سایر موارد بسیار ارزان تر از روش های دیگر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت و نحوه سفارش این محصول، کافی است با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل کنید و محصول مورد نظر خود را در هر اندازه و حجمی به راحتی سفارش دهید.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام