تجارت گستر همتا
خانه / پسته / فروش پسته صادراتی به عراق

فروش پسته صادراتی به عراق

پسته اکبری ایرانی یکی از با کیفیت ترین پسته های تولید شده در جهان است. این پسته ها به مقدار زیاد در کشور تولید می شوند. از آنجا که این پسته ها در بازار جهانی بسیار محبوب هستند، سالانه مقادیر زیادی از این پسته ها به کشورهای دیگر از جمله عراق صادر می شود. فروش پسته به عراق سبب رونق بیشتر بازار پسته در کشورمان شده است.

فروش پسته صادراتی به عراق

بررسی ویتامین های موجود در پسته

بررسی ویتامین های موجود در پسته پسته یکی از محبوب ترین آجیل هاست. این آجیل حاوی مواد مغذی ضروری برای بدن است و این خواص آن را به یک غذای فوق العاده تبدیل می کند. پسته میوه ای است که سلول خارجی آن برداشته و خورده می شود. این مغزها نه تنها برای خوردن خوشمزه هستند بلکه بسیار سالم هم هستند.

پسته به طور گسترده ای در سالادها، بستنی ها و سایر غذاهای پخته شده استفاده می شود. جدا از این، می توانید آن را به عنوان میان وعده نیز بخورید. پسته دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیاری است و سرشار از ویتامین B6، پروتئین، مواد معدنی مانند مس و فسفر و غیره است.

فواید خوردن پسته زیاد است، پسته برای سلامتی ما بسیار مفید است. کربوهیدرات ها به طور عمده در پسته علاوه بر پتاسیم، منیزیم، منگنز، کلسیم، تیامین، ویتامین A، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین B، ویتامین K، فولات، چربی های اشباع نشده یافت می شوند. مصرف آن باعث ضعف در بدن نمی شود و هیچ شکایتی جنسی در مردان وجود ندارد. روش های زیادی برای خوردن پسته وجود دارد، می توان آن را با خیساندن در آب یا بو دادن آن در نمک سبک خورد.

فروش پسته اکبری به عراق

فروش پسته اکبری به عراق مطمئناً برای کسانی که قصد صادرات پسته دارند، این سوال پیش آمده است که چگونه پسته را در عراق بفروشیم. اولین و مهمترین قدم در صادرات پسته مذاکره و رضایت مشتری است. مذاکره معمولاً به روش های مختلف انجام می شود، بهترین راه مذاکره شخصی و ارائه نمونه ای از محصول برای سنجش کیفیت آن و مقایسه آن با محصولات سایر شرکت ها است.

مذاکره همچنین به عواملی مانند تجربه فردی و گروهی شرکت ها بستگی دارد. پس از مذاکره به مرحله انعقاد قرارداد می رسیم. یک قرارداد کامل شامل اطلاعات دقیق طرفین معامله، تنوع و کیفیت پسته صادراتی و پارامترهای آن، نحوه پرداخت عوارض، نحوه تحویل کالا به خریدار و غیره است.

پس از انعقاد قرارداد وارد مرحله صادرات می شویم. اولین نکته در صادرات نوع بسته بندی است که نوع بسته بندی مطابق با نظر طرفین قرارداد تعیین می شود. بسته به کشوری که محصول را به آنجا صادر می کنید، هنگام انتقال کالا به گمرک، باید همان آفلاتوکسین یا گواهی بهداشت را دریافت کنید. بارنامه محصول باید شامل اطلاعات دقیق و کاملی از جمله اندازه محصول، نوع بسته بندی، وزن خالص و ناخالص و … باشد.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

شرکت خرید پسته صادراتی از باغدار

خرید پسته از باغدار یکی از بهترین روش های خرید و دستیابی به پسته مرغوب و با کیفیت می باشد و هم چنین این نوع خرید که بدون واسطه صورت می پذیرد موجب می شود تا مشتر

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام