تجارت گستر همتا
خانه / مغز پسته / فروش بهترین مغز پسته خام صادراتی

فروش بهترین مغز پسته خام صادراتی

پسته نوعی از خشکبار است که به علت بهره مندی از مواد مغذی و ترکیبات مفید جایگاه ویژه ای در رژیم غذایی افراد دارد، به همین علت است که کارشناسان و متخصصان حوزه تغذیه افراد را به استفاده از این محصول غذایی توصیه می نمایند؛ فروش مغز پسته خام صادراتی راهی سریع و بی دردسر است که خریداران را به محصولاتی درجه یک و مفید می رساند، از طرفی عدم بهره مندی این کالاها از پوست، صرفه اقتصادی بیشتری دارد و رضایت خریدار را موجب می سازد.

فروش مغز پسته خام

 

راهنمای تشخیص مغز پسته خام تازه

فروش مغز پسته خام

مغز پسته خام به وسیله دستگاه های صنعتی از پوسته جدا می شود و انجام این پروسه بدون دخالت دست باعث می شود تا محصول نهایی از سلامت و سطح بهداشت بالاتری برخوردار باشد؛ به واسطه این که مغز پسته محصولی غذایی است، وجود هرگونه ناخالصی و یا ویژگی های نامطلوب نظیر کهنگی در آن می تواند تاثیرات نامطلوبی بر روی بدن داشته باشد، بر همین اساس لازم است تا مشتریان با اطلاع از راه های تشخیص مغز پسته خام تازه دست به انتخاب بزنند.

مغز پسته صادراتی تازه دارای ظاهری شبیه به سرخ و سبز رنگ است، این در حالی است که پسته های کهنه و نامرغوب رنگی متمایل به سیاه دارند؛ دیگر مسئله قابل ذکر مقدار سختی بافت پسته ها است، بدین شکل که پسته های تازه و درجه یک نسبتا نرم و شکننده هستند و پسته های کهنه سفت می باشند و از رطوبت کمتری نیز بهره مند می باشند.
پسته خام اصل صادراتی فاقد هرگونه ماده طعم و رنگ دهنده است، در مقابل پسته های نامرغوب نمک سود و یا به اصطلاح شور شده اند و در مواردی نیز موادی نظیر زعفران و یا برخی از ادویه و رنگ های خوراکی به آنها اضافه شده اند.

قیمت فروش مغز پسته خام

فروش مغز پسته خام

قیمت پسته از عوامل زیادی تاثیر می پذیرد، از این رو گمان می شود که خرید ارزان قیمت نمونه های باکیفیت آن امری دشوار باشد، در حالی که اصلا اینطور نیست؛ فروش مغز پسته خام صادراتی به دور از فعالیت واسطه های این بازار انجام می شود، بدین ترتیب هزینه هایی نظیر انبار سازی، جابجایی و همینطور تبادل کالا بین عمده فروش و خرده فروش از بین می روند و قیمت محصول کاهش زیادی پیدا می کند.

نکته قابل ذکر دیگر این است که پسته ها به شکل فله ای عرضه می شوند، بدین صورت که مشتری بر اساس مقدار نیاز خود کالا را بر حسب کیلوگرم سفارش می دهد و بدین شکل با پرداخت حداقل مبلغ، بیشترین بازدهی را از خرید به دست می آورد و برای مدت زمان بیشتری قادر است از پسته خام اعلا استفاده نماید.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته خام سال ۱۴۰۰

پسته یکی از اعضای ثابت آجیل میباشد که میزان پتاسیم آن با این جثه کوچک برابر با پتاسیم پرتقال است و به علت داشتن مواد مغذی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میباشد.

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام