تجارت گستر همتا
خانه / پسته اکبری / قیمت پخش مغز پسته اکبری صادراتی

قیمت پخش مغز پسته اکبری صادراتی

قیمت مغز پسته اکبری اصلی ترین عاملی است که مشتریان را به تهیه این ماده غذایی تشویق نموده است، به واقع عرضه ارزان قیمت مغز پسته مشتریان را بر این داشته است تا با شیوه ای ساده تر و کم هزینه تر به پسته دسترسی پیدا کنند؛ برند اکبری دارای محصولات بی نظیر و مرغوبی است، از این رو این پسته ها به کشورهای دور و نزدیک جهان نیز صادر می شوند و ارزش اقتصادی زیادی در زمینه تجارت دارند.

قیمت مغز پسته اکبری

 

مغز پسته چه میزان کالری دارد؟

قیمت مغز پسته اکبری

کالری واحد اندازه گیری و بیان انرژی مواد غذایی است، به همین سبب در هنگا بررسی ویژگی ها و خواص محصولات، مورد توجه قرار می گیرد؛ مصرف ۱۰۰ گرم مغز پسته خام انرژی معادل با ۵۶۲ کیلوکالری را در اختیار بدن قرار می دهد تا ارگان های مختلف حیاتی و اسکلتی بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند.
با این تفاسیر می توان پسته را به عنوان یکی از خشکبارهای انرژی زا نیز به شمار آورد، اما خواص و ارزش غذایی پسته درجه یک به همین جا ختم نمی شود و این محصول تاثیرات مثبت بسیاری را در بدن بر جای می گذارد. برخی از دیگر ترکیبات و املاح موجود در پسته عبارت اند از:

  • ۲۸ گرم کربوهیدرات: تامین انرژی و تنظیم وزن بدنی
  • ۱۰ گرم فیبر: از بروز اشتهای کاذب و پرخوری ممانعت به عمل آورده و به افراد در رسیدن به وزن ایده آلشان کمک می کند.
  • ۲۰ گرم پروتئین: به بازسازی ماهیچه های اسکلتی و افزایش حجم و قدرت آنها منتهی می شود.
  • ویتامین آ، ب، دی و ث: با تنظیم سازوکارها و اعمال بدن، سلامت را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند.
  • آهن و فولیک اسید: با افزایش تولید سلول های خونی، بیماری شایع کمخونی را درمان می نمایند.

قیمت عرضه مغز پسته اکبری عمده

قیمت مغز پسته اکبری

قیمت عرضه پسته مغز شده برند اکبری بسته به نوع بسته بندی و وزن آن متغیر است، البته این نکته نیز قابل ذکر است که امکان خرید فله ای و عمده نیز وجود دارد که به تبع هزینه های کمتری را برای مشتری به دنبال می آورد در ازای پرداخت مبالغی به نسبت کمتر، پسته بیشتری را در اختبار وی قرار می دهد.
پخش پسته امری نامحدود و غیر حضوری است، بطوری که مشتری قادر است از هر جای ایران مقدار و نوع محصول مد نظرش را مشخص نموده و پس از اتمام فرایند ثبت سفارش آن را دریافت نماید؛ تمامی عوامل از جمله خرید غیرحضوری، عرضه عمده و بی واسطه شرایط ویژه ای را به وجود می آورند تا خرید و فروش با نازلترین قیمت انجام شود و هم مشتری و هم خریدار از این دادوستد سود کافی را ببرند.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده مغز پسته رفسنجان

انواع مختلف مغز در ایران تولید می‌شود که یکی از مغزهایی که بسیار طرفداران زیادی دارد مغز پسته می باشد که ایران یکی از تولید کنندگان عمده پسته در جهان می باشد و

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام